torsdag 16 juli 2009

Stressnivån ökad...

Slockande som en överkörd padda igår. Låg hela eftermiddagen på sängen - utslagen! Antar att det är de senaste månadernas jobb som sitter i ryggen nu. Väl vaknad ringde mäklaren och ville ha ytterligare en visning, vilket gav än mer ångest - men idag kan jag inte bry mig. Vi hinner inte städa, här är flytt kaos och så får det lov att vara. Men min tjatirritation går ut över barnen. Borde ta mig hemifrån och göra ngt kul... men tillfälle ges inte till det. Inser att jag har en massa annat som ska göras och som inte är färdigt. Ska åka inom jobbet och göra det på lördag, fila på andakten osv. Var in på jobbets hemsida och såg att konfaibjudan låg ute nu - nästan exakt den som jag skrev. Det är bara gruppindelningarna som är ändrade, annars är texten min... but who cares... Nähä, har inte tid att sitta här. Upp och fläng igen.

Inga kommentarer: