fredag 10 juli 2009

Det är dyrt...

... att gå ner i vikt!

Kära nån!
Gick in på mitt konto och insåg vad jag gjort av med denna vecka.
Inte bra alls!
Utöver bensin och matkostnader (det som annars är det jag lägger pengar på) så har jag köpt 3klänningar, massa tights, trosor, halskedja, kofta, högklackade skor + varit ute på två "krogrundor" (alkoholfria).

Jajjemen...

Ser ni sambandet?
Viktnedgång - behov av pengar.
Glasklart eller hur?!

-48,8kg

Annars på västfronten intet nytt.
Konfirmation imorgon.
Flyttstök nu ett par timmar - men först av allt lite frukost.

1 kommentar:

Jaana sa...

Är du inte värd lite nya kläder som kan passa din nya kropp? Det tycker jag i alla fall.
Ja visst är det så att människan inte vill vara ensam, vi behöver varandra och att ha någon nära. Men du vännen, det kommer när tiden är mogen, just nu har du fullt upp med dig själv, flytt och ungar. När allting börjar komma till ro så finns det en man till dig också, han väntar på dig. Kram