torsdag 29 april 2010

Svaj...

Gillar inte de där dagarna när min mathållning inte fungerar. Blir påverkad dagen efter också. Har sovit kasst. Magen gasig som bara den... Inte så ont, mest irriterande. Vaknar till yrsel som inte gett med sig trots fil, GImüsli o ½macka med en skiva ost och starkt kaffe. Vet inte just nu hur jag ska ro dagen iland. Vill helst vara hemma o skita i allt när jag mår så här, samtidigt är inte det lösningen. Måste ta det ett andetag i taget. Avskyr när maten påverkar hela mig och när arbetet igår gjorde att det blev fel mat. Vet inte riktigt hur jag ska komma till bukt med det. Måste kanske lära mig framförhållning och att också våga göra "avbrott" från gängse normer. När de andra äter mjukbröd så klarar jag mig inte bara på knäcke och frukt. Måste lära mig att ta med maten dit. +att jag måste inse att jag inte ens ska testa mjukbröd (tog ½fralla utan ngt till frukost på APT:n o fick direkt diarré), samtidigt så är det så lockande.
Nej jag gillar inte de där dagarna när maten inte fungerar o där det påverkar hela mig, min vardag, min familj. USCH! Känner mig mest som i behov av att bli infångad i en lång varm kram.

Nån som tröstar knyttet?

1 kommentar:

Winnie Poe sa...

Kramar i massor från mig till lilla knyttet