lördag 14 februari 2009

Jaha...

så var det då alla hjärtans dag igen. Inser att det enda sättet att komma ifrån skiten är att hålla sig på avstånd från affärer, folk, radio och TV. Lyckas jag? Nej, givetvis inte. jag måste ha filmjölk så det är bara att puttra iväg i bilen om ett par timmar (för jag vill inte vara en av de 500som får en blomma).

Alltså: När man nu är ensam - frånskild - you name it... så blir tomheten så total en sådan här dag. Hitintills inga SMS. Ingen att äta god mysfrukost med. Ingen kram - totalt skit!

Alltså: Återstår att gå ut med hund, städa, kolla nätet o deppa (samt förbereda morgondagen - fast det vill jag inte heller just nu).


Just nu = suger bajs! eller vad nu ungdomarna idag säger... BLÄ!

2 kommentarer:

Jaana sa...

en stor varm kram från mig kommer här och kolla in min blogg så får du fina kort oxå.
Jaana

Lena sa...

Ällan! Lena har övergett mig i skolan, med Lina så det är inte så illa. Och jag vet att hennes mobil är död, kanske kan ni ha en begravning i april (får jag följa med upp?)annars hade hon säkert skickat sms. Hur som helst Jag älskar dig. Du är världens bästa Ällan.Kramar från Sandby