lördag 8 januari 2011

Dag 5 - Det här åt jag idag.

Skulle egentligen ha varit rubriken på dag 4... men så hamnade jag efter och inser att jag inte minns allt jag åt igår. Så nu börjar vi dagen idag.
Frukost:
1½rostmacka
bregott
3 skivor whiskeycheddar
1msk nyponmarmelad
ca 1½dl filmjölk
ca1dl havrefras
½kopp kaffe med en skvätt mjölk
en drickvitamin och mina mediciner.

Lunch:
en smal korv
en ½ bit ugnsstekt lax
½dl makaroner
lite curry sås
lite riven parmesan
1 glas julmust light
2 frukost crackersbröd med Ica´s "bregott"

Mellis under dagens lopp:
1 clementin
4 Gille pepparkakor
2 kaffe med mjölk
1½ glas julmust light
1 kopp te med en tsk honung

Middag:
1½glas Herrljunga sider
2 kotletter i sås (matlagningsgrädde, lätt cremefraische och sweet chilisauce)
ca½dl risoni
kokta grönsaker

Kvällsfika:
1 stroopwaffer
2 pepparkakor
10 vindruvor
1glas Herrljunga cider

Dagens aktiviteter: dammsugning, tvättning, diskning, matlagning, pussling, återvinning, toalettstädning och en badkarsstund...

Inga kommentarer: