onsdag 29 juni 2011

Uppdatering

Ett helt inlägg försvann ut i cyberrymden...
...orkar inte skriva om det så kortversion istället.

Idag är en tuff dag.
Så mkt tankar om det som varit och det som ska komma.

Grymt arg på mig själv att jag inte såg allt tidigare.
För ett år sedan packade jag upp första lasset i prästgården.
Lilla E var med och hjälpte till.
Lyckan var total - trodde jag.
Såg inte alla de andra SMS/CHAT/BILDER som han sysselsatte sig med.
Arg!
Ilska är bra - konstruktivt - men också tröttande.
Borde lägga allt bakom - men svårt att släppa.
Idag hämtar han sina saker.
Kanske det blir mitt känslomässiga avslut?!

Stellan som säger allt fint.
Som ger ömhet och närhet.
Som smeker över håret och kinden när jag kryper upp i hans famn.
Total närhet och trygget - jag är en trygghetsnarkoman!
Oron bär jag för framtiden.
Är det rätt?
Kommer jag att lyckas denna gång?
Vis av erfarenheten så har jag ju misslyckat i alla mina relationer.

Sambo med Janne...
Gift med Stefan...
Sambo med nästa J; Jonas...
???? med nästa S; Stellan

...I never promised you a rose garden...

1 kommentar:

Camilla J sa...

hej vännen!
Vi har öppet varje torsdag i sommar så du är verkligen hjärtligt välkommen hit!
tiderna är mellan elva och tre. sen kan jag ju visa er vårt nya ställe, ja vi ska flytta igen i höst men jag tror faktiskt det blir bättre!
Bamsekram