onsdag 6 oktober 2010

En blogg-stafett för skojs skull.

Från en kompis bloggsida uppmanades jag att sätta in denna på min sida. Ska bli kul att se hur många av er som tar av er tid för att svara på den. Ibland behöver man dessa "onödiga" pauser som egentligen inte bidrager till att göra jorden till en bättre plats att leva - utan som bara är vad det är... en liten blogg-stafettpinne för skojs skull.

Kramen till er där ute!


1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur, när och varför träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med tre ord.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Hur bra känner du mig?
12. Tänker du sätta in den här listan på din blogg för att låta mig svara på den?

2 kommentarer:

bijaadjo sa...

Hej hej. Jag är lite osäker om det är DU (glömt vad du heter) bor i Gbg minns jag i af. var du med i Uppsala för 2 år sen (Nationellt forum för tsp arbete)? Kram!

bijaadjo sa...

Min bloggsida är http://bijaadjo.blogg.se eftersom det gick inte skriva in.