fredag 14 augusti 2009

Avslut och början...

Idag var jag borta i Åsa för att säga "hej då" och för att lämna åter mitt kort och mina nycklar. Det var inte många där - tyvärr - för jag hade köpt med en bit fläta och jag ville säga tack för "änglarna" som jag fick då jag slutade. Hämtade min kartong och där låg boken som jag fick från St.Larskyrkan då jag slutade (glad!). Saknar dock att min konfirmationsbild inte låg där så jag får komma ihåg att kontakta Gabriella för att få den.

Åkte sedan till mitt nya jobb och lämnade min kartong - medan jag nu hade bärhjälp... Träffade Britt och Mikael. Ska bli kul att börja där men känns lite som att börja första klass igen.

Åkte sedan till prästgården och lämnade nycklarna till Kerstin. Valde att inte vara kvar där borta då de nya ägarna kom. Nu är prästgårdstiden ett minne blott...

For sedan hem för lite fil och müsli...

Sedan in i bilen igen till IKEA där vi köpte skrivbord och annat. Hemkomna lagades mat för att sedan få en stunds mysig vila på soffan med dagens tidning (ja, visst är Madeleines ring fin - men opraktisk)... Nu sitter jag här medan det byggs möbler för fullt på ovanvåningen.

Inga kommentarer: