lördag 10 januari 2009

O lala

Hoppsan vad tiden går när man har det roligt. Har nu jobbat tre dagar på mitt nya jobb. Har hunnit få iordning på rummet. Grovplanerat konfirmanderna samt lagt gtj tillsammans med mina kollegor. Jag har hunnit få många goda samtal och massor med skratt till livs. Det känns bra och jag känner mig välkommen! Nästa vecka drar konfisarna igång... spännande... sedan rullar det på i en strid ström. Lite pirr kvar inför att möta och lära känna församlingen. Men det verkar, på det jag sett, som att det är en god församling.

Vikten står stilla på -23kg. Har planerat luncherna lite bättre tills nästa vecka så får vi ser hur det går. Vågade inte denna veckan eftersom jag tycker att det är jobbigt att äta när någon ser på.

Skolan har dragit igång för kidzen och det märks nog för dem att jag bytt jobb :)

Hade värsta vintervädret med blixthalka i torsdags = me no like!

Inga kommentarer: