måndag 19 januari 2009

Jag såg ljuset!

Jag såg ljuset i lördagskväll. Jag inser det så här i efterhand. När jag satt och såg "stjärnorna på slottet" så kom det en ljusblixt utanför fönstret. Tänkte mest att ... konstig tid för åska... sedan insåg jag att det måste ha varit en bil med starka lyktor/extraljus (fast det var för högt upp). Efter nyheterna igår förstår jag att det var LJUSET dvs meteoren. Coolt.

Vikten... ja... det är lustigt men jag kan inte se skillnaden. Hedvig säger att den syns, men jag ser den inte.

Den 22 september 2008 - MAXVIKT -

Den 16 november 2008 - före op och -11.7kg -

Igår den 18januari 2009 -24.4kg


4 kommentarer:

Freddinu sa...

När en präst säger: "Jag såg ljuset", får jag helt andra associationer än meteoritregn. men jag gissar att det var en skämtsampoäng i det. Även om jag för ett kort ögonblick trode att du hade fått ett meddelande från chefen som du vill förmedla. :-D
kram

Jaana sa...

Oj vad det syns nu att du gått ner många kilo. Bra gjort även om jag vet att en sådan operation inte är att leka med. Både fysiskt och psykiskt. Jag var värmländskan som bodde i Hässleholm i 3,5 år med många barn en hund och 6 katter. Jag gjorde mat till en skolfest vi hade en gång. Du borde ha varit med på den, tema schlager?
Ha en go vecka. Kram från Jaana

Camilla J sa...

jo det SYNS!! om man bara tittar på ansiktet eller bara kroppen så kanske det är svårt men om man däremot jämför förhållande mellan ansiktet och kroppen i alla bilder DÅ syns det verkligen att du blitt smalare! Halleluja!
kramisar

Unknown sa...

Hördu... ser du INTE skillnad?

Kanske dags för nya glasögon ;-)

Du har ju tappat massor! Titta bara på en sådan enkel sak som vinkeln på armarna. Förut var dom längre ut för att det helt enkelt fanns en massa i vägen! Nu är dom ju nästan spikrakt ner!
Bra jobbat tjejen!

/Lotta