måndag 5 januari 2009

DET ÄR KALLT BÅDE INNE OCH UTE!

Pannan har strulat sedan juldagen. Igår startade den efter två försök och gick i några timmar för att sedan kasta in handduken igen.
Resultat:
Ute -17grader
Inne sovrum +14,9grader
Inne kök +12,8grader
= JAG FRYSER!!!!

Vaktmästaren har just varit här och sotat ur och startat om. Pelletspannan tar in mycket "bös" (damm) som brännaren inte klarar av. Hoppas nu på värme om ett tag. Det lär ta ett antal timmar att värma upp ett helt utkylt hus.

Idag stod vågen på -22,6kg = LYCKA! (betyder 56,4kg kvar innan jag är inom gränsen för normalvikt om jag kommer så långt).

1 kommentar:

Camilla J sa...

Hejsan!
Vi har inte lika kallt härinne som ni har hos er, men jag har i alla fall mina tofflor på mig och pluggar lite i Kyrkans kroppspråk som ska vara utläst på onsdagen! Egentligen vill man gärna vara ledig och bara vara men näää två dagars hårdplugg gäller, som man bäddar får man ligga för min del har ju sölat mycket under lovet så så...
Grattis till den stabila viktminskningen! Det är bra att minska stabilt och lagomt fort så kroppen hinner med också (och knoppen med)
Bamsekramsiar från lilla mig!