måndag 26 januari 2009

Anette, Jaana och Milla J och alla ni andra!

Det är fantastiskt att det finns så underbara männsikor som tar sig tid att läsa min blogg... och dessutom ger feedback och, som jag kan känna, omsluter mig med goda tankar.

Gudstjänsten igår gick bra. Kul att vara välkomnad. Fick så mycket postitivt tillbaka från de som var där. Alltifrån min sångröst till att predikan var bra. Tror det var A som sa att predikan var värd att höra två gånger. A var där på fm och sedan på kvällen... vilket det var flera som var :)
Känns gott med handpåläggning och bön om Guds välsignelse och ledning i arbetet!

Dopet som jag hade på teckenspråk därefter gick också bra. Lite matt efteråt eftersom jag inte kunde äta mellan Hm och dopgtj.

Pratade med AM i telefon vilket gjorde mig så glad. Hoppas att det inte går så lång tid tills vi hörs igen... jag ska bättra mig.

Kvällsgtj gick fantastiskt bra. Det var i den mindre kyrkan bredvid kontoret. Jag var lite vill i tankarna och gestaltningen i det nya gtjrummet men fick positivt tillbaka där också! Jag hade gjort två stavfel/fel i agendan. SUCK! Men det gick det också. Hade A på pianot och tre "grabbar" på sång. Sista psalmen bestämde A att församling och grabbar skulle sjunga 189 v 1,3,5,7 och jag SJÄLV på 2,4,6 för att han tyckte ATT JAG SJÖNG SÅ BRA. Gissa om jag blev stolt!!!!!! och glad!!!!!!

Nu ska jag till frukostbordet - 26,5kg

4 kommentarer:

anette sa...

Hej!
Åh vad härligt att allt gick så bra. Tänk att kunna sjunga, det har jag alltid önskat att kunna. men har absolut ingen sångröst, men jag njuter av andras röster.Det är också härligt. Önskar dig en härlig dag,och ta dig tid till att äta något gott. Det behöver du. Kram anette

Projekt: Promenad 3 sa...

Glad att det går så bra. Du verkar trivas och så mycket lyckligare nu. Vill ge dig massor av kramar

Camilla J sa...

hejsan! Jag ahr sett bilder från dopet, mamman i fråga har blogg och där fanns det en fin bild på dig då du döpte lilla H... du log!
Kram och ha en bra dag!
Ps själv ska jag: betala räkningar, diska, byta lakan OCH dyka in i pilgrimens värld då jag gör en fördjupningsarbete i detta ämne!
Kram igen

Camilla J sa...

här är blogget: http://annchar.blogg.se