måndag 1 december 2008

Sätta fart...

Nu är det dags!

48paket ska slås in. Jag sa till tjejerna att i år blir det ingen kalender, men jag vet hur glada de blir. I år blir det en onyttig kalender (det var vad jag hittade på Willys). Så nu är det dags att sätta fart.

Var i Vallkärra igår och skrev in Hedvig till konfat på Göransborg. Det kommer att bli bra.
Tog all kraft att köra Lund tur och retur på 9timmar. Fick stanna på macken i Falkenberg för då hade jag så ont i tarmarna att det bara var att gå in på deras dass o sitta en stund. Sedan tänkte jag fylla på med soppa, men då var deras soppa slut :(

Väl hemma blev det spaghetti och köttfärssås i barnmatsburk. Gick bra. Tog ca 40minuter att få i mig 200gr. Vet inte om det är för snabbt, men kändes iaf bra efteråt.

I morse stod vågen på -16,9kg... just nu är jag inne i ett ryck och väntar på att första tråkplatån ska infinna sig.

Om Jesus fötts i Betlehem 1000gånger
men aldrig i mitt hjärta
så vore allt förgäves.
(Från gårdagens predikan).

1 kommentar:

Vilsen sa...

beundrar Dig starkt. Hälsning.