måndag 19 juli 2010

En vecka...

...och flyttågren är här.



Det kryper innanför skinnet och jag vill bara få det färdigt. Få allt på plats. Kunna andas och leva lugnt. Känns just nu som dagarna går i ett evigt plockande. Diskmaskin som ska tömmas, tvätt som ska vikas, rum som ska städas.



Har iaf idag tagit det lite lugnare. Varit yr och trött så det har bara blivit besök på nya jobbet, besök där jag ska ha mitt tjänsterum vid Bergs kyrka, besök på Ica i Stöpen och på Ica i Timmersdala, tvättat och hängt 2maskiner tvätt varav en är invikt och instoppad, plockat i ordning Elsas rum förutom en hög med leksakssmycken, gått med hunden, druckit en hel massa kaffe, plockat ur diskmaskinen, diskat kastruller för hand efter att ha lagat middag till oss (spaghetti och köttfärssås)...



Imorgon till Björketorp och städa ur huset. Fattar inte hur jag ska orka! Myrstackskänslan i själen gör att mitt humör har sett bättre dagar... orolig... Hedvig klagar på att det inte finns ngt att göra och ändå låter jag M komma hit på onsdag och L+J kommer på fredag och stannar två dagar. Suck! Vad gör jag åt myrstacken denna gång?

Inga kommentarer: