lördag 15 november 2008

Packdag.

Så, nu är den här.
PACKDAGEN!

Jag har 0 koll på vad jag behöver. Är allmänt vimsig. Rädd att min lilla kvarvarande hosta ska ställa till det... jag menar... jag har faktiskt käkat vitaminer, haft mössa och strumpor. Hallå... jag kan inte hjälpa att mina luftrör inte vill som jag. Så fort tänker på open så hostar jag (ok det är till viss del psykosomatiskt).

Talade just med H som var genomförkyld o hade varit på bio (Rallybrudar) igår.
Emy just uppstigen o ska äta frukost.

Jag tror jag tar ett bad innan jag packar.

By the way -11,2kg idag på morgonen.

Jag kommer nog inte hinna skriva mer innan open.
Så -so long o vi hörs när jag är tillbaka!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja du... instämmer i att det är pirrigt nu och att man har noll koll på vad man ska ha med. MP3n är fulladdad och klar. Den ska absolut med.

Vi hörs absolut på andra sidan detta även.

Stor kram till dig!!!

Camilla J sa...

jag ahr tänkt på dig flera gånger idag! Jag hoppas att operatione gått bra!
Bamsekramisar

Projekt: Promenad 3 sa...

Väntar med spänning. Tänker på dig hela tiden

Elinleticia