måndag 10 november 2008

Hmm...

Har en snygg jeanskjol som jag tänkt ha på mig idag... men si det gick inte... den var för STOR. Den glappade nästan 5cm *fniss* och det såg inte klokt ut. Så det blev den gråsvarta jeanskjolen och leggings istället. Tänkt vilket angenämt problem!

- 9,2kg

Irriterar mig över att inte lyckas som jag vill med presentationen jag ska hålla om några timmar. Ska göra ett sista försök nu innan Emy vaknar.
Ska leta adress också till -församling.

Gud, tack för den nya dagen. Jag ber dig att ge mig ledning i var jag hör hemma. Ge mig styrka att styrka andra. Visa mig din väg och gör mig villig att vandra den.

2 kommentarer:

Miriam W Klefbeck sa...

Jag är sjukt impad av dig! Det här kommer gå bra och om du vill är jag med dig i förbön hela tiden!

/ämbetssyster M

Camilla J sa...

Heliga Birgittas bön gillar jag också!
Kramkramisar