onsdag 16 september 2009

Snart 10månader

...sedan min GBP operation.

Viktminskningen har börjat klinga av - det går inte lika snabbt... ett hekto där o ett annat här. Lite ner och lite upp (dagsformsbaserat).
Men ändå idag när jag ställde mig på vågen kunde jag konstatera att jag minskat -56,6kg.
En ofattbar summa kilon som nu är borta.
Väger nu mindre än jag gjorde i klass 9 (vilket jag inte kan begripa)...
Än mindre begriper jag det faktum att jag nu känner mig fetare än någonsin. Ser min egen spegelbild och kan greppa minskningen - sluter ögonen så är de där igen alla dessa kilon.
Bryr mig mer om mitt utseende och vill gärna höra från folk att jag är vacker - kanske därför att jag inte varit med om det innan.

Nu är jag på väg till fotvården.

Har ledig dag men inser att jag inte kommer kunna hålla den ledig... förbereda inför morgondagen samt fredagens begravning.

Inga kommentarer: