lördag 19 september 2009

Hoppsan...

...så sitter jag åter vid ett annat fönster och ser ut över en stad som jag inte känner...

Veckan som gick var full av arbete och inte så mycket vila. Så det var riktigt skönt att igår ta bilen och köra en bit bort och vakna vid ett annat köksbord.
Veckan som kommer blir även den full av jobb och inte så mycket vila. Har inte riktigt koll på när jag ska få till förberedelsetid till dop och gudstjänster... men det ska väl bli tid över någon natt.

Imorgon är det kyrkoval... är väl inte så insatt egentligen men har beslutat mig att rösta på FISK... inte för att jag egentligen stödjer folkpartiet... men jag stöder deras åsikt i HBT-frågor. Sen drar väl kyrkomötet snart igång och då lär vi se vilken färg som bekänns.

Livet är ganska spännande...

Inga kommentarer: