tisdag 21 april 2009

Me like!






6 kommentarer:

Miriam W Klefbeck sa...

Du har en jättefin hals tycker jag!

Lena sa...

Åh, vad du är FIN Ellinor!!!!!!

Vet inte hur jag hittade hit, men blev så glad när jag fick syn på dig! Minns ju hur du kämpade på med dina "drinkar" och frukter när du jobbade här (i Höganäs).

Hoppas allt är bra med dig och dina flickor i övrigt också.
(De säger att det är marknad här på lördag, så kanske att jag får syn på dig i vimlet? Brukar ju vara där man träffar de som flyttat härifrån ;-))

SolskensKramar
Lena (f.d. Kyrkis i Höganäs)

Jaana sa...

Va snygg du är och vilken fröjd det måste vara att få gå i mindre storlekar och kunna börja röra på dig. Heja På!

Projekt: Promenad 3 sa...

makalöst! Du är jättevacker
//Elinleticia

Camilla J sa...

Håller med de andra du är vacker! Man ser att ögonen strålar mer nu!
KRAMIS

Camilla J sa...

vet inte om du hört nyheten gällande min framtid, om inte så läs min senaste inlägg!