lördag 4 april 2009

En bild säger mer än tusen ord...

Här kommer lite bildbevis på de -36,3kg som nu, med möda, försvunnit. Kanske inte de bästa bilderna... men faktiskt... för första gången kan jag se en skillnad. Tänk att jag inte kan se det utan att lägga bilderna bredvid varandra.

Igår kom Lena hit o stannar några dagar. Härligt! Babbla, shoppa garn åt henne och Hedvig, fundera och prata tillsammans. Ovärderligt!

Jag kommer inte att kunna bo i prästgården... därför letas nu alternativ. Titt på mexitegelhus från 1965 (fint men dåliga kommunikationer) och hus från 1925 (centralt i Skene, renoveringsbehov men slippa köra). Fick förresten lånelöfte från banken...
















3 kommentarer:

Lena sa...

Men? Menar du att Lena är och hälsar på dig och du ska flytta och jag var tvingad att stanna på jobbet hela veckan när hon har LOV! Bara för att vattna små frön!!! Och så är det kanske sista gången man kan hälsa på i PRÄSTGÅRDEN! Jag är sur!

Jaana sa...

Va fin du är och hoppas att du kan glädja dig åt viktnedgången till trots att livet runtomkring dig är så rörigt/jobbigt. Kram

Camilla J sa...

wow, du har verkligen GÅTT NER i vikt!!!!
Hurra hurra hurra för Ellan!