söndag 31 maj 2009

Mardrömsnatt!

Påminn mig om att jag aldrig mer ska äta vitlök!
Iaf inte i hemgjord tzatziki.

Igår var uppenbarligen ingen bra matdag...
Startade dagen med medicin och juice som jag brukar + lyxade till det med en kardemummaskorpa.
Sedan 2 tunna knäcke med ost och lite kaffe.
Till lunch ½ lasagne ute på ett fik i Varberg, lite tomat, lite isbergssallad och en tugga på ett bröd.
Sedan på em 1½ mini mer.
Väl hemma ½kopp kaffe och tre kardemummaskorpor.
Middag lite potatis/grönsak i ugn, knappt två tunna bitar grillad ytterlårfilé, tre skivor tomat och ca 5msk tzatziki gjord på gräddfil.
Till kvällen ett stort glas juice med vatten.

= inatt ont! ONT ONT ONT ONT!

Sedan kl 3 har jag våndats. Varit på dass. Önskat att jag kunde spy (vilket ni andra opererade vet att det inte går). Försökt med halvt lyckat resultat få ur en del genom "stora A". Lagt mig, gått upp, lagt mig igen... kvidit... och nu vet jag inte var jag ska ta vägen. Jag är så trött och jag behöver sova! Jag har så ont och vill bara att det ska gå över!

Så påminn mig om att inte äta vitlök!
Iaf inte i hemlagad tzatziki.

Inga kommentarer: