fredag 23 mars 2012

Turkisk youghurt och frysta hallon...

...kaffe och ngr skorpor...

Snart dags att sätta igång dagen på riktigt. Ta mig upp till duschen, klä mig och fara till Lilleskog för samtal. Har suttit en lång stund vid FB och tagit igen lite förlorad tid. Har inte blivit så mkt kontakt med vänner där på länge - tiden räcker inte till. Och en snabb titt i alman ger för handen att jag inte har tid med ngt mer än arbete de närmsta veckorna. Stilla veckan är definitivt inte stilla för mig! Men jag tror på en uppståndelse och ett liv efter påskdagen ;)

Har läst församlingsinstruktion, dop- begravningspastoral och konfirmandhandlingsplan...
Har bokat stygnborttagning för Kirke...
Har mailat... OCH fått svar...
...och funderat mer på jungfru Marie bebådelse/benådelses dag - K-G´s tankar sätter sprätt på hjärncellerna... får se var jag landar. Hur som så ser jag henne blick ibland när jag möter tonåringens katighet.

Nu får nog hallonen tina lite - fryser i magen -

Love peace and understandning gott folk! - Over and out!

Inga kommentarer: