tisdag 29 november 2011

Som efter varje större högtid...

...kanske är det inte så konstigt att snuva, halsont och feber dyker upp efter en intensivhelg med många möten. Det är som det ska vara...

Lägger en fantastisk första advent bakom mig och blickar framåt och uppför den mentala uppförsbacke jag tycker det är så här innan jul. Försöker att inom mig själv inse, för jag är bra att peppa andra till det, att det blir jul även om det inte extrempyntas och städas. Alla måsten är ju måsten jag själv sätter upp för mig själv - eller... vad säger ni där ute.

Emy: Du får hjälpa din gamla ömma moder med bloggbakgrund - det blev inte så mkt bättre...

Nä, maten puttrar på spisen o den behöver nog ett vakande öga en liten stund iaf. Gubben är väl hemma vid 19tiden och jag har ännu lite jobb att göra...

Inga kommentarer: