fredag 31 december 2010

Bokslut

Ordtrött efter långa arbetspass med mkt textproduktion inser jag att detta blir ett kort inlägg...

Så är det åter dags att ge sig iväg för att hålla detta årets nyårsbön. Ännu en i raden av nyårsaftnar - ett avstamp inför framtiden och en summering av dåtiden.

När jag blickar bakåt i årets backspegel så ser jag ett år som bjudit så mkt tårar men också en hel del skratt och glädje. Beslut har tagits, som kanske inte alltid var de bästa besluten - men de var de som jag tog och som jag får leva med. Vänner har lämnats och nya tillkommit. Relationer... Flyttning och nya omgivningar. Matnojjor och under jul/nyårshelgen det första lilla godisintaget på över två år (ja jag föll dit över jul). Ett turbulent år, som vanligt i mitt liv...

Måtte året som kommer bli lugnare!
Bjuda mer vila, trygghet och glädje.

Gott slut till er alla där ute.

Gott slut och ett välsignat Gott Nytt År!

Inga kommentarer: