fredag 26 mars 2010

...tiden går...

De sa de på TV-nyheterna. Våren är här! 7dgr i följd med över 0:an.
...det känns i tårna!
Jag menar att det känns i tårna att det kommer nya varma dagar. En ny tid där jag åter kan få gå i gräset med bara tår!

Jag är så trött; förmodligen vårtröttheten som kommer rullande. Ibland vill jag bara sätta mig ner och gråta så trött är jag. Känns som ett psykbryt kan komma när som helst - men just nu tar jag en dag i taget och skjuter alla känslor framför mig till påskdagens kväll.

Trött- men lycklig.

Det är en konstig känsla att känna kärlek på riktigt igen. För nu har jag kapitulerat och insett att det är det det är. Kärlek... stråken av "älska" kommer tätare nu. Jag gråter när han åker "hem" och jag vill bara ha honom nära, så nära!

Talar om framtid - gemensam...
...söker att finna lösningar som inte är helt lätta att finna. Men "chefen" har sagt att han ska finnas med i allt och det får jag ändå förlita mig på... eller?!

Har skickat in ansökningar till tjänst utanför Skövde. Hoppas att den kanske kan bli min och att vi där kan finna en gemensam grund att stå på för vårt framtida liv.

Vikten går upp och ner... slår på ca2kg beroende dagsform. Som minst har vågen stått på -65,2kg..

Inga kommentarer: