måndag 21 december 2009

Snart är det jul...

...dagarna måste gå fortare ju äldre man blir. Slår vad om att någon är där o tar väck några timmar på varje dygn bara för att retas med en. SUCK...

Nu är det måndag igen, visserligen ledig... men idag ska det köras till Borås o hörselkontroll/öronkoll och tandläkarbesök med Emy. Sedan ska julmaten handlas (idag är sista dagen för i morgon jobbar jag o på onsdag måste den tillagas). Har egentligen inte alls lust att stå i affärsköer, men det är nog inte mycket annat att be för. Så maten idag ska bli spännande att se hur jag löser.

Darling har åkt hem o det gör mig galen. Vet inte när han dyker inom nästa gång. Vi får väl se om det blir ngn date i julhelgen (jag menar... jag jobbar). Tänk om det varit lite närmre till honom rent geografikst eller om han fått jobb här (eller är det så att jag ska söka mig närmre honom)...

Många frågor som ska bearbetas.

God Jul alla där ute...

Inga kommentarer: