söndag 1 mars 2009

Vasalopp - årsmöte & skov.

Så har då Vasaloppet körts. Jag måste vara smått galen som blir rörd av att se kranskullan lägga kransen kring halsen på den som går i mål. Jag bryr mig inte så mkt om vem det blir, bara att det blir. Första Vasaloppet utan blåbärssoppa och mandelbiskvi (soppa utan biskvi var inget alternativ för mig).

Nu sitter jag och förbereder mig mentalt på att gå till Byalagets årsmöte. Gått igenom klädalternativ men inser att jag tar det vanliga: jeans och tröja. Det är ju inte mitt utseende som står på dagordningen (ok jag har plockat lite på bryn & mustasch - lite fåfäng är jag).

Efter duschen idag inser jag att jag är på väg in i ett psoriasisskov igen. Jag är röd och irriterad (mindre än vanligt visserligen) men det mest irriterande är nya PPPblåsor på höger fot. Jag HATAR PPP!

Tänker mycket på C och V & J. I fredags kom beskedet att J har en obotlig form av cancer. Det "suger" och jag kan inte riktigt ta det till mig. Det är så fruktansvärt orättvist!

Vikten står still - bilder från mina "största jeans" kommer längre fram, kanske om så där en 10kg till.

Inga kommentarer: